Paragrafen

Bedrijfsvoering

Jaarlijks stellen we een strategisch communicatieframe op. Dit is een afgeleide van de strategische organisatievisie, het coalitieakkoord en de Zomernota, waaraan we de komende jaren verder uitvoering geven. We richten onze communicatie zodanig in dat het structureel bijdraagt aan het behalen van de beleidsmatige doelen en ambities binnen de drie centrale thema’s sociale basis, passend wonen en vitaal buitengebied, maar ook de beleidsvelden mobiliteit, economie en duurzaamheid.

We blijven werken aan de doorontwikkeling van onze communicatie richting onze samenleving. Daarnaast maken we onze organisatie communicatiever door onder andere interne trainingen te verzorgen, maar ook door tijdig adviesgesprekken met beleidsadviseurs te voeren. De positionering van de vakgroep communicatie in de organisatie en het koppelen van de adviseurs communicatie aan collegeleden draagt daar op positieve wijze aan bij. We zetten in op doelgroepgerichte en klant specifieke communicatie richting inwoners om zo aan hun informatiebehoefte te voldoen. Daarbij zoeken we constant naar een goede balans tussen online en offline communicatiekanalen. In onze communicatie maken we gebruik van omgevingsanalyses om alle betrokken stakeholders op gepaste wijze te informeren, te betrekken en daarmee de dialoog te stimuleren. Zo maken we gebruik van onze netwerken in de samenleving zoals dorpsraden, maar ook lokale media en nieuwsplatforms.

Deze pagina is gebouwd op 11/14/2024 08:44:05 met de export van 11/14/2024 08:36:49